Coffee Talks| Bless This Hot Mess: Ένα blog αφιερωμένο στους λάτρεις του καφέ

 

Ποιος ο καλύτερος τρόπος να εγκαινιάσουμε τη στήλη Coffe Talks από μια συζήτηση με κάποιον που ασχολείται με τον καφέ και το blogging; Βρήκαμε την Ίνα και το Bless This Hot Mess, ένα blog αφιερωμένο σε όλους τους λάτρεις του καφέ. Πάμε λοιπόν, να τους γνωρίσουμε και να ρίξουμε μια ματιά στον κόσμο του coffee blogging. 

Θα θέλαμε να μας συστηθείς. Πες μας λίγα λόγια για το blog σου.

Είμαι η Ίνα και είμαι 25 χρονών. Ζω στην Ολλανδία και παράλληλα δουλεύω και σπουδάζω. Έχω το Bless This Hot Mess, ένα blog για τους λάτρεις του καφέ. Το blog το έχω σχεδόν ένα χρόνο και είναι κάτι που μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι καθώς λατρεύω τον καφέ! 

Τι σε ενέπνευσε να ασχοληθείς με αυτό το θέμα;

Σχεδίαζα καιρό να κάνω κάτι αλλά δεν είχα καταλήξει στο θέμα. Ο καφές είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και έχω πολλές αναμνήσεις.Αρχικά, νόμιζα πως δεν είναι πολλοί οι άνθρωποι που έχουν την ίδια άποψη μαζί μου αλλά ευτυχώς έκανα λάθος. Με το καιρό επιβεβαιώθηκα και βλέπω πως όλο και πιο πολλοί ασχολούνται με αυτό το θέμα.

Πως προέκυψε το όνομα; 

Το όνομα μου πήρε λίγο καιρό για να είμαι ειλικρινής. Υπήρχαν πολλές ωραίες ιδέες για όνομα blog σχετικά με τον καφέ αλλά τα περισσότερα τα χρησιμοποιούσαν ήδη. Εγώ ήθελα κάτι ιδιαίτερο και να μην το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος. Είχα κάνει μια λίστα με ονόματα πιθανά και ένα βράδυ που είχαν έρθει κάποιοι φίλοι σπίτι ρώτησα την άποψή τους και το Bless This Hot Mess ήταν αυτό που άρεσε πιο πολύ.

Πως ήταν η πρώτη στιγμή που πάτησες το κουμπί για να δημοσιεύσεις το πρώτο σου κείμενο; 

Την πρώτη φορά που ανέβασα άρθρο ήμουν πάρα πολύ χαρούμενη, είχα ενθουσιαστεί πολύ και περίμενα πως και πως τις απόψεις των ατόμων που θα το διαβάσουν και ευτυχώς ήταν καλές!

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου καφές; Tι είναι αυτό που τον κάνει ξεχωριστό, η γεύση ή κάποια ανάμνηση; 

Ο αγαπημένος μου καφές είναι ο espresso. Για μένα είναι μια ισχυρή δόση καφέ με έντονη γεύση. Δεν μπορώ να πω πως έχω κάποια ιδιαίτερη ανάμνηση από τον espresso. Γενικά προσπαθώ να πίνω καλύτερης ποιότητας καφέ και χωρίς πολλά όπως γάλα, ζάχαρη κτλ. Νομίζω πως μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις ακριβώς τι πίνεις.

Έχεις να μοιραστείς μαζί μας κάποιο ξεχωριστό μυστικό που έχεις μάθει για τον καφέ από την ενασχόλησή σου με το blogging; 

Δεν μπορώ να πω πως είναι μυστικά γιατί πάντα ότι μαθαίνω το μοιράζομαι στα άρθρα μου. Έχω μάθει πολλά και εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που πριν δεν τα γνώριζα καν!

Εδώ στην Α-popsy έχουμε την στήλη coffee talks, για όλες τις συζητήσεις που μπορούν να γίνουν συντροφιά με έναν καλό καφέ. Θεωρείς ότι ο καφές ως πολιτιστικός θεσμός συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση των ανθρώπων;

Θεωρώ πως ο καφές είναι μέσω «επικοινωνίας». Εγώ πάντα το χρησιμοποιώ σαν λόγο να βρεθώ με κάποιον φίλο μου και να μιλήσουμε. Ακόμα και στην δουλειά όταν πάω για διάλειμμα θα πεταχτώ με κάποιο συνάδελφο παρέα να πάρουμε καφέ και επί τη ευκαιρία να τα πούμε και λίγο. Επομένως, ναι το πιστεύω πολύ..

Ποιο πιστεύεις είναι το μυστικό για να πετύχει ένα blog που ασχολείται με ένα όχι τόσο συνηθισμένο θέμα;

 Θεωρώ γενικά πως ο καθένας μπορεί να πετύχει σε ότι θέλει, αρκεί αυτό που κάνει να το κάνει με αγάπη και να ευχαριστεί τον ίδιο. Έχουμε δει blog με πολύ κοινό θέμα που ενώ υπάρχει ανταγωνισμός τα πάνε πολύ καλά. Το δικό μου blog δεν έχει τόσο μεγάλο κοινό ακόμα αλλά όσοι το ακολουθούν δείχνουν ότι τους αρέσει. Μου στέλνουν πολλά άτομα φωτογραφίες από το καθημερινό τους καφεδάκι και πραγματικά για μένα αυτό είναι το πιο όμορφο κομμάτι της ενασχόλησής μου με το blogging. 

Που μπορούν να σε βρουν οι λάτρεις του καφέ;

Μπορούν να με βρουν στο Facebook, Instagram και στο blog μου φυσικά. Ετοιμάζουμε τώρα και την επίσημη σελίδα του Bless This Hot Mess, οπότε σε λίγο καιρό και εκεί!

Ποιo είναι τo επόμενο βήμα για το Bless This Hot Mess; 

Yπάρχουν κάποια σχέδια. H ομάδα μεγαλώνει και έρχονται κάποιες συνεργασίες!

Σχολιάστε

