Υγιεινά σνακ για το σχολείο ή το Πανεπιστημιο

450x125-nuts-berries-78003703

Ακατάλληλη περίοδος για τέτοιο άρθρο όταν ακολουθεί τριήμερο εκλογών ε; Έχεις δίκιο, αλλά έχεις 3 ολόκληρες μέρες να εφοδιαστείς με τα κατάλληλα υλικά για να παίρνεις μαζί στο σχολείο υγιεινά σνακ και να μην δικαιολογείσαι ότι δεν πρόλαβες.

Κι αν τώρα θεωρείς την υγεία δεδομένη, θα έρθει η στιγμή που θα χρειαστεί να προσέχεις τι τρως και θα καταλάβεις τη σημασία της υγιεινής διατροφής. Γιατί όμως να περιμένεις εκείνη τη στιγμή και να μην ξεκινήσεις σήμερα με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σου; Αλλαγές όπως το γεύμα στο σχολείο.

Ξέρω ότι για τους περισσότερους μαθητές το να παίρνουν ταπεράκια στο σχολείο δεν είναι το ευχάριστο καθώς φοβούνται ότι θα βρεθούν στο επίκεντρο σχολιασμού των συμμαθητών τους. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να προσέχεις την υγεία σου και όσο περνάει ο καιρός θα βλέπεις ότι όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής.

1. Αραβική πίτα με λαχανικά

       Θα χρειαστείτε: 

  1. αραβικές πίτες
  2. μια φέτα γαλοπούλα
  3. μια/δυο κουτ./γ. χούμους
  4. λαχανικά της επιλογής σας (ενδεικτικά ντομάτα, μαρούλι, αβοκάντο, πιπεριές)

Ξεκινήστε με το να διαλέξετε τα αγαπημένα σας λαχανικά (και φροντίστε να είναι αρκετά). Πάρτε μια αραβική πίτα, απλώστε προαιρετικά μια/δυο κουταλιές του γλυκού χούμους και τοποθετήστε πάνω μια φέτα γαλοπούλα και απλώστε τα λαχανικά, τα οποία θα έχετε προηγουμένως ψιλοκόψει. Κόψτε την πίτα στη μέση και είστε έτοιμοι!

2. Σαλάτα με κοτόπουλο

  Θα χρειαστείτε: 

  1. μισό στήθος κοτόπουλου βραστό
  2. μαρούλι
  3. ντομάτες
  4. πιπεριές
  5. καλαμπόκι βραστό
  6. 2 κουτ. της σούπας μπαλσάμικο
  7. 1 κουτ.γ μέλι
  8. 1 κουτ.γ λάδι

Αυτό το γεύμα είναι κατάλληλο κυρίως για φοιτητές που περνάνε πολλές ώρες στο Πανεπιστήμιο. Αφήστε το κοτόπουλο και το καλαμπόκι να βράσουν και φτιάξτε παράλληλα τη σαλάτα. Κόψτε το μαρούλι και τα υπόλοιπα λαχανικά και τοποθετήστε πάνω το καλαμπόκι και το κοτόπουλο. Για τη σως, σε ένα ποτηράκι βάλτε το μπαλσάμικο, το μέλι, και το λάδι ανακατέψτε τα καλά και περιχύστε το στη σαλάτα.  Μπορείτε να συνοδεύσετε με 2 ανάλατα κρακεράκια ή μια φρυγανιά.

3. Σπιτικό κέικ πορτοκάλι

 Θα χρειαστείτε: 

  1. 2 πορτοκάλια ολόκληρα με τη φλούδα
  2. 3 αβγά
  3. 1 κούπα ζάχαρη
  4. 1 1/2 φλιτζάνι αλεύρι που φουσκώνει
  5. 180 γραμμ. βούτυρο = 3/4 κούπας, λιωμένο
  6. μια ορθογώνια φόρμα

Kόβουμε σε κομμάτια τα πορτοκάλια αφού έχουμε αφαιρέσει τα κουκούτσια και τα πολτοποιούμε στο Μulti.Στο μίξερ χτυπάμε τη ζάχαρη με το βούτυρο και προσθέτουμε 1-1 τα τρία αβγά. Χτυπάμε για 1 λεπτό.Ρίχνουμε σιγά-σιγά το αλεύρι και συνεχίζουμε το χτύπημα.Τέλος προσθέτουμε τον πολτό των πορτοκαλιών και ανακατεύουμε απαλά. Βουτυρώνουμε τη φόρμα, την αλευρώνουμε και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά.

4. Ξηροί καρποί και φρούτα

Ένα πολύ εύκολο και θρεπτικό σνακ που βοηθάει στη μνήμη και μας δίνει ενέργεια είναι ο συνδυασμός φρούτων και ξηρών καρπών. Σε ένα σακουλάκι τοποθετήστε ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, καρύδια ή δημητριακά και ανακατέψτε τα με διάφορα φρούτα όπως σταφύλι, ρόδι, σταφίδα ή ότι άλλο σας αρέσει.

5. Παστέλι ή μπάρες δημητριακών

Εδώ δε χρειάζεται να δώσουμε συνταγή, κυκλοφορούν έτοιμα στην αγορά. Το παστέλι είναι θρεπτικότατο σνακ πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ασβέστιο, σίδηρο και ω λιπαρά που βοηθούν στην ανάπτυξη.

P.s: Love, Taste and Live your Life…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s