Τα καλύτερα σνακ εν ώρα εργασίας!

Πολλοί εργαζόμενοι κάνουν το λάθος είτε να αγοράζουν απ’έξω βλαβερά σνακ για να ξεγελάσουν την λιγούρα είτε να περιμένουν μια και καλή να επιστρέψουν στο σπίτι τους για να απολαύσουν σπιτικό φαγητό. Πέρα από το γεγονός ότι επιβάλλεται να τρώμε μεσημεριανό  την σωστή ώρα, πρέπει και να τσιμπάμε μικρά υγιεινά σνακ για να μη πέφτουμε με τα μούτρα στο μεσημεριανό. Για πάρτε κάποιες ιδέες:

Ξηροί καρποί. π.χ αμύγδαλα: Οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι με υγιεινά λιπαρά μπορεί όμως να σε φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν φας όλο το σακουλάκι!

Ποπκορν: Κάθε είδος ποπκόρν είναι ένας σπόρος που αποτελεί σίγουρα μια πολύ πιο υγιεινή και με λιγότερες θερμίδες επιλογή συγκριτικά με τα τσιπς.

Κέικ:Οι σύνθετοι υδατάνθρακες και της πρωτεΐνης θα κρατήσει σταθερό το σάκχαρο του αίματος, έτσι θα νιώθεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Φρούτα: όπως μπανάνες, μήλα, αχλάδια, σταφύλια, φράουλες, ροδάκινα.

Μικρά σάντουιτς με τυρί χαμηλών λιπαρών, άπαχη γαλοπούλα και αγγούρι.

Γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά και λίγο μέλι.

Μπάρες δημητριακών.

1008906 9630414690320638510

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s