Πρωινά για εργαζόμενους

πρωινο

  Πόσες φορές έχετε φύγει από το σπίτι χωρίς να προλάβετε να πάρετε πρωινό, λόγω του υπερφορτωμένου ωραρίου σας; Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και η παράλειψή του έχει επιπτώσεις στον μεταβολισμό σας. Παρακάτω σας παραθέτουμε 5 εύκολες συνταγές για πρωινό που μπορούν να ετοιμαστούν εύκολα και γρήγορα, ώστε να αποφύγετε το άγχος καθυστέρησης στη δουλειά και θα σας γεμίσουν με την απαιτούμενη ενέργεια.

Ρυζογκοφρέτες με φυστικοβούτυρο, μέλι και μπανάνες: Αλείψτε τη ρυζογκοφρέτα με 1 κουταλιά του γλυκού φυστικοβούτυρο, από πάνω απλώστε 1 κουταλιά του γλυκού μέλι, προσθέστε φέτες μπανάνας και προαιρετικά σκεπάστε με μια άλλη ρυζογκοφρέτα. Εναλλακτικά, προσθέστε πάνω από τις μπανάνες τριμμένο καρύδι ή αμύγδαλο ή αντικαταστήστε τη μπανάνα με σταφίδες.

Smothie με γιαούρτι και φρούτα:  Τοποθετήστε στο μπλέντερ 1 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα φρούτα της επιλογής σας (μπανάνα και μούρα είναι μια καλή επιλογή) και 1/2 φλιτζάνι υγρό της επιλογής σας (γάλα, χυμοί, νερό καρύδας ή ό,τι σας αρέσει). Ανακατέψτε τα όλα μαζί και απολαύστε το smoothie σας.

Φρουτοσαλάτα: Tα φρούτα είναι πάντα μια καλή επιλογή για να μας δώσουν ενέργεια. Επιλέξτε από το προηγούμενο βράδυ τα αγαπημένα σας φρούτα, ψιλοκόψτε τα και προσθέστε λίγη κανέλα από πάνω. Ετοιμάστε την από το προηγούμενο βράδυ για να είναι δροσερή το επόμενο πρωί και να μην καθυστερήσετε με την προετοιμασία της.

Πρωινή Πίτσα: Πάρτε μια φέτα ψωμί ή ένα παξιμάδι, απλώστε 3 κουταλιές της σούπας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί ρικότα, και προσθέστε 2 φέτες ντομάτας.Προσθέστε λίγο ελαιόδαλο (περίπου 1 κουταλάκι του γλυκού) και λίγο αλάτι και πιπέρι. Μπορείτε προαιρετικά να το ψήσετε στον φούρνο.

Πρωινό με βρώμη: Το προηγούμενο βράδυ, αναμειγνύετε 1/2 φλιτζάνι γάλα, 1/3 κούπας νιφάδες βρώμης, 1/2 μπανάνα (πουρέ) και 1/4 φλιτζάνι τεμαχισμένα καρύδια, και πασπαλίζουμε με κανέλα σε σφραγισμένο δοχείο τάπερ. Μέχρι το πρωί, θα έχετε νόστιμη βρώμη! Αν έχετε διάθεση για κάτι ζεστό μπορείτε να θερμάνεται σε φούρνο μικροκυμάτων για 1-2 λεπτά.

Extra tip: Αν ο χρόνος σας είναι πολύ περιορισμένος, προσπαθήστε να ξυπνήσετε 10-15 λεπτά νωρίτερα από το καθορισμένο για να μην παραλείπετε το πρωινό σας γεύμα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s